Wednesday 21 September 2011

Anak2 kita pada hari ini lebih menghargai makanan segera dan masakan segera dari peti sejuk beku.....yang kita pulak jarang mempunyai kesempatan untuk memperkenalkan masakan tradisional dr hasil tangan kita sendiri...buat anak2....selalunya kita beli....itu masalahnya.....macam saya .....saya lebih suka mencuba....walaupun kali pertama tak lah begitu memuaskan hasilnya ....namun sekurang2nya saya buat gak dan mencubanya sehingga berjaya.....dah banyak jugak masakan yang menjadi favourite anak2 dan suami dan mendapat pujian serta permintaan dari mereka........saya mmg suka memasak.....perlu kutip ilmu memasak dr mana saja supaya tak menjadi masalah utk anak-anak saya di kemudian hari nanti....sebab anak2 saya ketiga2nya perempuan.....ke mana perginya perempuan kalu tidak ke dapur.....walau ilmu tinggi melangit....tak sama ngan hasil tangan sdr.......